Вхід на сайт:
(032) 245-15-15
(067) 567-60-09
610-779-235
PaintballLand.ua

Захистимо Місто! ВЕЛИКІ ПЕЙНТБОЛЬНІ МАНЕВРИ 2015

ВСТУП В ГРУ Є АВТОМАТИЧНОЮ ЗГОДОЮ ІЗ ДАНИМИ ПРАВИЛАМИ! 

1. БЕЗПЕКА

1.1. Категорично заборонено знімати маску на ігровому полі і в зонах пристрілки. Одягайте маску до виходу і знімайте тільки після виходу з поля/зони пристрілки.

1.2. Заборонено:

1.2.1.   вихід з поля/зони пристрілки із стволом без заглушки. До виходу з поля чи із зони пристрілки обов’язково заглушіть або зніміть ствол і поставте маркер на запобіжник;

1.2.2.  стрільба із швидкістю більше 300 фпс. Перед виходом на поле гравець зобов’язаний відрегулювати швидкість вильоту кульок в пункті хронографування. Рекомендована швидкість для відкритих майданчиків – 280 фпс;

1.2.3. стрільба в неучасників (в суддів, персонал, фото-відео операторів, уражених гравців, звірів і т. д.);

1.2.4. стрільба через границі поля  чи зони пристрілки;

1.2.5. фізичний контакт;

1.2.6. несертифікована піротехніка, лазерні вказівники цілі, непейнтбольна зброя, інші предмети визначені організаторами, непейнтбольні, некомплектні чи модифіковані маски;
1.2.7. участь у грі в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

1.3. Незважаючи на темп гри, зберігайте спокій та контроль:

1.3.1. стримуйте себе, не допускайте образ та конфліктів;

1.3.2. не стріляйте в упор з дистанції менше 3м, користуйтеся правилом ауту; 
1.3.3. дивіться під ноги, пам’ятайте, що маска обмежує кут огляду;

1.3.4. не залізайте на дерева, дахи чи в обгороджені місця – це може привезти до травм;

1.3.5. при появі на полі осіб без масок припиніть стрілянину, повідомте суддям, іншим гравцям та організаторам гри, допоможіть вивести посторонніх з поля;

1.3.6. не наближайтеся до бронетехніки (БТ) ближче ніж на 2м,  її кут огляду обмежений, вона не може зупинитися миттєво;

1.3.7. уникайте задимлених ділянок – на них можуть бути невидимі перешкоди чи невидимі рухомі БТ;

1.3.8. якщо хто-небудь отримав травму, повідомте суддів та організаторів, негайно припиніть гру довкола, допоможіть організувати евакуацію.

1.4. Дотримання правил – запорука успішної гри:

1.4.1. поважайте інших гравців – вони також хочуть веселої та чесної гри;

1.4.2. виконуйте вказівки суддів – їхнє завдання забезпечити вашу безпеку та дотримання правил гри;

1.4.3. будьте великодушні – суперником може виявитися жінка чи дитина;

1.4.4. не ховайтеся за ураженими гравцями, за суддями, за обслуговуючим персоналом;

1.4.5. не доторкайтеся до активованої піротехніки.

1.5. Організатори можуть відмовити в участі гравцю за порушення техніки безпеки.

2. СУДДІВСТВО

2.1. Польові судді підпорядковуються Головному судді гри.

2.2. Судді повинні бути екіпіровані у яскраву форму, що відрізняється від форми гравців.

2.3. Судді не повинні надавати гравцям будь яку інформацію під час гри, за винятком  інформації щодо безпеки, попереджень, оголошення нейтральних та уражених гравців, роз’яснення правил та сценарію. Судді можуть, але не зобов’язані роз’яснювати гравцям деталі сценарію.

2.4. Судді не повинні своїми діями чи бездіяльністю розкривати чи виказувати положення чи дії гравців в ході гри. Судді не повинні впливати на розвиток гри.  

2.5. Рішення судді в полі обов’язкові, але можуть бути оскаржені Головному судді. Рішення Головного судді остаточні. Суперечки з суддею в полі трактуються проти гравця.

2.6. За грубі порушення правил (гра чи підказки в стані ураження, суперечки з суддями і т. д.) суддя може оголосити ураженим винного, а також +1 гравця його армії.

2.7. За  порушення п. 1.1 та 1.2, негайно не усунені гравцем, суддя може, а за швидкість 320 фпс – зобов’язаний відсторонити гравця від гри. Остаточне рішення про відмову у грі залишається за організаторами.

2.8. Всі непередбачені випадки залишаються на розсуд суддів.

3. ПРАВИЛА ГРИ

3.1. Гравці зобов’язані носити пов’язку кольору одної із сторін гри, таким чином щоб її було видно, бажано на обох передпліччях.

3.2. Гравець зобов’язаний надати знак приналежності, назвати свій позивний і команду і/чи ім’я/прізвище по першій вимозі суддів, персоналу чи організаторів гри.

3.3. Якщо гравець отримав попадання, він зобов’язаний негайно припинити стрілянину/інші ігрові дії та перевірити наявність/відсутність попадання,  інакше це буде зараховано грою в ураженому стані.

3.4. Якщо гравець отримав попадання в недоступну самоконтролю зону (наприклад, в харнес чи в спину), він повинен чітко покликати суддю чи звернутися до найближчих гравців, з проханням перевірити наявність плями від фарби, інакше це буде розцінено, як гра в ураженому стані.  

3.5. Заборонено самостійно затирати бризки фарби чи ураження на полі, або приховувати його.

3.6. Не вважається ураженням попадання, що не залишили плями фарби чи дрібні бризки, які не злилися в суцільну пляму.

3.7. Гравець вважається ураженим, якщо:

3.7.1. на ньому чи на будь якій частині, предмету, який він переносить (на руці, нозі, масці, маркері, фідері, щиті) є пляма фарби (від вистрілу, пушки, розриву гранати чи міни), що перевищує за площею 1 см (організатори можуть встановлювати винятки із даного правила);

3.7.2. він сам оголосив себе ураженим (голосом або жестом, п.3.8.2);

3.7.3. він оголосив іншому гравцю «аут», не маючи можливості вистрілити;

3.7.4. він знаходився в приміщенні до 5х5 метрів, в якому розірвалася ручна граната/міна з фарбою або в 2-х метрах прямої видимості від такого розриву;

3.7.5. він знаходився всередині приміщення всередину/в зовнішню стіну якого було попадання із гранатомету чи за укриттям, в яке попав снаряд із гранатомету (див. п 6. 10);

3.7.6. він знаходиться в зоні "артилерійського обстрілу ", "повітряного нальоту", "зоні хімічного ураження"  і т.д., визначення яких встановлюється організаторами гри;

3.7.7. він увійшов в буферну зону навколо штабу противника чи атакував її;

3.7.9. він покинув ігрову зону;

3.7.9. у нього відсутній знак приналежності до сторони;

3.7.10. його маркер показав на полі швидкість більше 300 фпс;

3.7.11. його оголосив ураженим суддя (при порушенні правил чи з міркувань безпеки).

3.8. Уражений гравець зобов’язаний:

3.8.1. негайно припинити стрілянину та інші ігрові дії;

3.8.2. підняти над головою маркер чи руку;

3.8.3. залишити на місці ураження предмети, що можуть бути перенесені, крім особистого/прокатного спорядження;

3.8.4. піти з лінії вогню, надіти заглушку і, не опускаючи маркер чи руку,  найкоротшим шляхом  і якомога швидше покинути ігрову зону і вийти з гри до штабу, в госпіталь (див. розділ 4).  Виняток – очікування на місці ураження санітара (див. п. 4.2.1 і п. 4.4);

3.8.5. не передавати будь-яку інформацію, в т. ч. і по радіо;

3.8.6. витерти сліди ураження перед поверненням у гру, інакше він може бути оголошеним ураженим повторно за те саме.

3.9. Штаби не є ігровою зоною, їх атака заборонена. Порушники автоматично вважаються ураженими.

3.10. Змінювати розміщення предметів (артефактів, прапорів, вказівників, конвертів і т.д.), будувати/змінювати укріплення – можна тільки:

3.10.1. якщо це обговорено в сценарії/завданні;

3.10.2. неураженим гравцям. Якщо гравця, що переносить предмет, уразили, він має залишити предмет на місці ураження і покинути поле.

3.11. Ураженим гравцям забороняється передавати гравцям, що залишилися в грі особисте/прокатне спорядження та пейнтбольні кульки.

3.12. Гра починається по загальному стартовому сигналі і про дубльованому по радіоканалу суддів, які передають його гравцям.

3.13. Гра припиняється по обговореному сигналу завершення і/або в обумовлений час. Команда про завершення гри передається по радіоканалах суддів, які передають її гравцям.

3.14. Гра може бути зупинена при надзвичайних ситуаціях (травмах, небезпечній погоді і т. д.). Команда про зупинку гри дається по радіоканалах суддів, які передають її гравцям.

3.15. Будь-який суддя на полі може перевірити швидкість вильоту кульки у гравця, по можливості з найменшим впливом на хід гри.

4. САНІТАР, МЕДИК, ГОСПІТАЛЬ

4.1. Ураження (сліди фарби) гравцю на полі можуть затирати:

4.1.2 гравці-медики, екіпіровані в халати в госпіталі (поряд з прапором).

4.2. Сліди фарби можуть бути стерті, якщо гравець:

4.2.1. не був поранений в голову чи напряму із пушки/гранатомета;

4.2.3. не є санітаром чи медиком.

4.3. Госпіталь може згортатися, змінювати розташування на полі і знову розгортатися на розсуд штабу сторони, крім як в будівлях та ближче 10м до баз. В згорнутому положенні госпіталь не може повертати уражених гравців в гру.

4.5. Гравцям, які направляються в госпіталь, заборонено підказувати іншим гравцям, вести радіообмін, передавати обладнання та пейнтбольні кульки.

5. ШТАБИ СТОРІН

5.1. Штаби сторін формуються до гри і беруть участь в підготовці до гри, розподілі радіочастот та спеціального  озброєння спільно з організаторами. Штаби попередньо узгоджують з організаторами свої дії, що виходять за рамки сценарію.

5.2. Штаб поділяється на:

5.2.1. командуючого стороною/генерала;

5.2.2. польових командирів (реєструються як гравці);

5.2.3. позапольовий персонал (реєструються як штабні).

5.3. Поза полем штабні можуть керувати грою тільки із зони забезпечення.

5.4. При виході на поле генерал і польові командири підпорядковуються тим же правилам, що і звичайні гравці. Персонал штабу, що не працює на полі не може виходити на поле.

5.5. В ході гри штаби самостійно вирішують ігрові, сценарні та тактичні задачі на полі.

5.6. Штаби взаємодіють з організаторами та суддями.

5.7. Претензії, що виникли в процесі гри, гравці направляють організаторам/суддям тільки через свій штаб. Рішення організаторів і Головного судді є остаточними.

6ЩО РОБИТИ, ЯКЩО… (рекомендований розділ)

6.1. Ви попали у супротивника, але він не оголошує себе ураженим – попросіть суддю перевірити гравця.

6.2. Ви непомітно підкралися до супротивника – зі спини, на прямій видимості до 5 метрів. Тримаючи супротивника на прицілі, запропонуйте йому здатися, чітко сказавши: "Здавайся!". Супротивник може вимагати "контрольний вистріл" у дерево/землю. Якщо ваш маркер вистрілив – уражений супротивник, якщо ні – уражені ви. Супротивник може відмовитися від ауту, в такому випадку він стає законною ціллю. Рекомендується аутувати не більше одного супротивника одночасно.

6.3. Ви перестрілюєтеся на дуже короткій дистанції – намагайтеся поцілити в найбільш захищене місце (взуття, розгрузку, маркер і т. д.). Вашим супротивником може виявитися жінка або підліток, будьте поблажливі!

6.4. Уражений підказує, тим хто залишився в грі – попросіть суддю припинити підказки.

6.5. Фото-відеооператор підказує гравцям – попросіть суддю припинити підказки і/або вивести з поля того хто підказує.

6.6. Ви вважаєте, що маркер гравця перевищує безпечну швидкість – зверніться до судді і попросіть хронографування.

7. ЖЕСТИ І КОМАНДИ СУДДІВ

7.1. АУТ: суддя кладе руку собі на потилицю, іншою рукою показує на ураженого гравця і голосом дублює команду "АУТ". Суддя може вказати гравцю на ураження чи назвати його причини (артобстріл, штраф і т. д.)

7.2. У ГРІ: суддя обертає кистю руки над головою і голосно оголошує "У грі!".

7.3. НЕЙТРАЛЬНИЙ: суддя піднімає руку над головою, іншою вказує на гравця і голосно оголошує "Нейтральний!". Нейтральний гравець не може стріляти, передавати інформацію або переміщуватися до команди судді "У грі!", всі ураження, отримані в момент між командами "Нейтральний!" та "У грі!" не зараховуються.

7.4. По результатах перевірки суддя повинен або оголосити гравця ураженим командою "Аут!" або залиши в грі командою "У грі!".